Cannonball

Ledig dag nummer 3 idag då!
 
Vad har jag åstadkommit idag? hmm..
Jag vek ihop lite sängkläder som jag tvättade under gårdagen, sen passade jag ju då även på att byta i sängen. Så det ska bli riktigt härligt att krypa ner där sen! Nybäddat är mumma att lägga sig i!
 
Sen åkte jag till den stora staden Falköping en sväng, handlade och så.
Väl hemma så var de bara att kliva ut i pannrummet och sätta igång en brasa så de kunde bli lite värme inne! Nu när det blåser så och är så kallt ute så drar värmen ut rättså fort! Är tacksam för mina goa tofflor jag fick i julklapp, dom värmer fossingarna väldigt mycket!
 
Klockan drog iväg och de var dags att åka till klubbhuset och hämta bollar, koner och västar och sedan bege sig emot gympahallen för kvällens F14 träning. Alla tjejer som va där, de var på bra humör och tyckte de gjorde en mycket bra träning. Jag, Virran och Klaus drog lite innan och lämnade kvar Tobbe med tjejerna för vi andra skulle gå på årets första Ungdomssektionsmöte!
Mötet gick bra, även de. Vi betade av många punkter som behövdes och även här då så var folket positiva! Saker flyter på lite mera tycker jag när de är positiv stämning. God fika bjöds de på med, även de positivt!
 
Nu yr snön utanför och kallt är det med! Längtar till varmare temperaturer så man slipper pälsa på sig så mycket kläder för att man ska gå ut. Tänk att bara ta på sig en tröja och ett par tygskor att gå ut i, i stället då för att pälsa på sig; mössa, vantar, halsduk, raggsockar, kängor och en vinterjacka! SNART.. SNART är vi där!?
 
En extra tanke går till min kusins familj idag som förlorat en närstående! Stor kram till er!! 
 
 
 
Anonym
2014-01-30 @ 05:49:15

💖




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0