Together

Jag har gjort mina misstag
och jag vet vad som krävs
att vara kvar i skuggorna
och att vara ensam i mörkret

men jag har lärt mig 
hur man ska klara det 
Om du tror, finns det hopp

en och en
alla tillsammans
Det spelar ingen roll
vem du är

Tillsammans
det är här jag hör hemma
Jag önskar att det kunde vara för evigt
enade står vi starka

Tillsammans
blir vi två enade till en
våra hjärtan kommer slå föralltid
och du står aldrig ensam

Så ikväll är kvällen
vi är en, Du och jag
Låt oss alla
Dela detta ögonblick
Jag vill dela allt med dig

Följ med mig
Ta chansen
Låt oss sjunga
Låt oss dansa
För vi kommer få det att hända
Vi kommer att uppfylla alla våra drömmar

 

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0