We got the world

 En härligt bra dag har det varit idag!
Dagen började med att jag åkte till gymmet och tog ett snabbt pass innan jobbet, alltid skönt att starta dagen på så vis! Åkte sedan och jobbade och dagen den flöt på väldigt bra och tiden gick fort.
 
När mitt arbetspass var till ända så åkte jag ner till centrum och tog ut lite pengar och gick in på apoteket. Mötte upp Johanna och så gick vi tillsammans till min bokade tatueringstid hos Viktor Mossby. Tog en stund innan han körde igång, behövde ritas, ändras storlek och så, men när han väl började gick de ganska fort tycker jag.
Fick den inplastad och fick rådet att vänta åtminstone 4 timmar innan jag skulle ta av det.
 
När jag åkte hem svängde jag förbi bilverkstaden och betalade min reparation och därefter åkte jag upp till mamma för att låna 4 stycken tomglasflaskor till eftermiddagens avslutning med F14.
Hem, svidade om och gjorde lite käk och sedan tog jag min väska med material och fika, traskade bort till klubbhuset för att rigga upp tillsammans med Virran.
Tycker att avslutningen blev riktigt lyckad. Det bjöds på tampongdopp, leta sockerbit i mjöl efter ett dopp i äppelfyllt vatten, Bowling, bollkastning och slicka fast Ahlgrens bilar i ansiktet. Mycket skratt bjöds det på i alla fall och det hela avslutades med lite fika tillsammans.
 
 
Efter avslutningen gick jag och tittade när Truls och hans P12 spelade match. Gick riktigt bra för dom, tror de vann med 12-1 till slut?
När jag satt där i gräset tillsammans med Unni och fick syn på en värld som man varit en del utav förut, en del som va väldigt viktig, men är inte en del utav de längre, så tänkte jag; "de kan ha sin värld, jag behöver inte vara någon del utav den för min värld är mycket bättre nu" i det ögonblicket jag tänkte detta, så lutade sig Unni emot min axel bara för en kort sekund och ja, min värld är mycket bättre.
 
 
 
När jag kom hem var de dags att ta av plasten på tatueringen, tvätta av den och smörja in den. Så kollosalt jäkla nöjd är jag. Den blev så bra!! Den långa väntan är över, nu sitter den där på insida överarm och jag är så glad!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0