Den som jag vill ha

Jag bara ler
Varje gång jag har dig
Jag har dig
Så tätt intill

Och jag ber
När du ser mig
Att du ger mig
Det som jag vill 

Som en våg emot hamn
Viskar jag tyst ditt namn
Ingen kan väl önska mer
När du ömt emot mig ler 

Du vill ha
Jag vill ge
Bara få dig att se
Allting känns nu som de ska
Du är den som jag vill ha
Som jag vill ha

Ingen vet
Vad vi två känner
Vad vi känner
För varann 

Hemlighet
Som bara bränner
Jag känner
Den är sann 

Som en våg emot i hamn
Viskar jag tyst ditt namn
Ingen kan väl önska mer
När du ömt emot mig ler 

Du vill ha
Jag vill ge
Bara få dig att se
Allting känns nu som de ska
Du är den som jag vill ha
Som jag vill ha

Du är allt för mig
Du är med mig vart jag går
Bara du vet vart jag står 

Som en våg emot hamn
Viskar jag tyst ditt namn
Ingen kan väl önska mer
När du ömt emot mig ler 

Du vill ha
Jag vill ge
Bara få dig att se
Allting känns nu som de ska
Du är den som jag vill ha
Som jag vill ha  

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0