Tattoo

Åhhhhh vad jag är sugen på att göra en ny tatuering! Det är sanslöst!
Jag blev ju faktiskt inte mindre sugen när jag sett Johannas nya mästerverk på armen.. såå jäääkla snyggt!
Höra de surrande ljudet, lukten, vaselin och känslan.. oslagbart.. nästan! De är nästan så man går igång på't lite faktiskt.. Ja, jag är skum jag vet!
 
Hade en period när jag inte va säker på vad jag ville göra.. men nu är jag helt 100% säker vad de skall vara och vart på kroppen den skall sitta.
Är nog lite därför jag känner en mer längtan, när man bestämt sig! Så nu är det bara en ekonomiskfråga, annars hade jag nog gjort den snarast, helst igår!
 
Motivet håller jag lite för mig själv, de är två som vet om vad, som jag diskuterat det lite grann med. Men motivet beskriver en känsla som vuxit i mig de senaste och växt sig starkare för var dag.
Tatuering nr. 5 kommer!
 
Fast samtidigt är de nog lite bra också att den väntar lite. Med tanke på att träningen går rätt bra så kanske delen på kroppen man tänkt ha den på blir lite mer tight och i form så de blir ännu bättre!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0