Om du var här

Riktigt pissed off helg.. allvar alltså.
Jag kan inte förstå hur folk tänker. Tänker dom överhuvudtaget?

Jag kan erkänna själv att jag inte alltid har alla hästar hemma i mitt stall men man fattar själv vad som är rätt och vad som är fel och är det fel så försöker man väl rätta till det?
Men det är nog bara jag, det är nog jag som är konstig.

Att man sedan tror gott om folk eller försöker i alla fall och de gång på gång sårar en. Man får höra saker bakom ryggen och de gör ännu ondare. Är det svårt att vara ärlig? Är det svårt att gå fram till personen det handlar om? Det är uppenbarligen jäkligt svårt. Betydligt mycket lättare att gå till andra.

Sen de här med att ljuga, varför? Skiten kommer ju fram till slut ändå och blir 1000 gånger värre än vad de kunde vart om sanningen sades direkt.

Folk kastar sten i sina egna glashus.
Ta en titt på era egna liv först. Löser ni det snyggt? Gör ni bara rätt?

Mina val, dom är mina och ingen annans.

 Sorry för ett tradigt, snurrigt och konstigt inlägg..

 

 

Anonym
2014-11-23 @ 14:19:53

Bra skrivet👍sanningen kommer alltid fram till slut!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Anna

Remember tonight, for it is the beginning of always.

RSS 2.0